Pod okriljem akcije Otroci Triglava v Planici je finale svetovnega pokala v smučarskih skokih obiskala že 41. generacija šolarjev. Po dvoletnem premoru so bili vzkliki obiskovalcev še glasnejši, čustva še močnejša, navijanje pa še bučnejše. Akcijo, s katero Zavarovalnica Triglav že vse od leta 1979 v dolini pod Poncami mlade navijače spodbuja k aktivnemu in zdravemu življenjskemu slogu, je Smučarska zveza Slovenije prepoznala kot zgleden primer sodelovanja in zavarovalnico nagradila s kipcem Bloškega smučarja.
Kipec Bloškega smučarja je najvišje priznanje, ki ga lahko prejme posameznik ali organizacija za izjemen športni dosežek ali doprinos k razvoju smučarskih športov. »S projektom Otroci Triglava v Planici je Zavarovalnica Triglav v zadnjih desetletjih približala smučarske skoke, Planico in največji slovenski športni praznik tisočim otrokom in generacijam, ki jim to doživetje ostane v trajnem spominu. Z grajenjem zavesti o Planici se ti otroci tudi po več letih vračajo v najlepšo dolino na svetu s svojimi družinami, kar nekaj pa se jih za smučarske skoke tako navduši, da si jih izberejo za svojo športno pot. Veliko slednjih kasneje tudi osvaja medalje na največjih tekmovanjih, kar je dokaz, da gre za projekt brez primere,« je o akciji Otroci Triglava v Planici ob podelitvi kipca Bloškega smučarja povedal direktor Smučarske zveze Slovenije Uroš Zupan.
Partnerstvo, ki ustvarja varnejšo prihodnost
Največja slovenska zavarovalnica je s smučarskimi skoki v Planici povezana že vse od leta 1968. Dobro desetletje kasneje je v dolino pod Poncami popeljala prvo generacijo otrok, ki jo je sestavljalo okoli 800 šolarjev. Do danes si je ob njeni podpori največji slovenski športni praznik ogledalo že več kot 104.000 oseb, med katerimi je velika večina osnovnošolskih otrok s spremljevalci, nekaj pa je tudi oseb s posebnimi potrebami. Tako Smučarska zveza Slovenije in Zavarovalnica Triglav skozi dolgoletno partnerstvo krepita zavedanje mladih o pomenu aktivnega in zdravega načina življenja ter si prizadevata za ustvarjanje bolj zdrave, s tem pa tudi varnejše prihodnosti številnih generacij.
»V Zavarovalnici Triglav smo s smučarskimi skoki v Planici povezani že več kot pol stoletja. V okviru dolgoročnega partnerstva že ves ta čas razvijamo aktivnosti, ki številnim navijačem prinašajo dodano vrednost ob obisku doline pod Poncami. Tako že več kot štiri desetletja soustvarjamo eno od najlepših podob v Planici: najmlajše, ki občudujejo športne junake, se družijo v naravi ter soustvarjajo edinstveno doživetje. Poleg tega smo preko zavoda Vse bo v redu na največji slovenski športni dogodek letos že petič popeljali akcijo 40 dni brez alkohola in navijače pozvali k odrekanju alkoholu ter jim omogočili prostovoljno uporabo alkotestov. Aktivnosti, ki jih izvajamo v Planici, tako predstavljajo del trajnostno naravnanega delovanja naše zavarovalnice. Z njimi skupaj z našim dolgoletnim partnerjem, Smučarsko zvezo Slovenije, stopamo po poti k varnejši in trajnejši prihodnosti,« je o dolgoletni povezanosti Triglava s Planico povedal Tadej Čoroli, član uprave Zavarovalnice Triglav.
Letos v Planici okoli 4.000 otrok Triglava
Z Zavarovalnico Triglav je dolino pod Poncami v okviru akcije Otroci Triglava v Planici letos obiskalo več kot 4.000 oseb. Med njimi je bilo več kot 3.770 otrok s spremljevalci, 11 velikih družin in okoli 200 oseb s posebnimi potrebami.
Foto: Zavarovalnica Triglav
Vir: Zavarovalnica Triglav
Članek predstavlja oglasno sporočilo.