Nemški specialist za vožnjo na čas Tony Martin je na svetovnem kolesarskem prvenstvu v Dohi osvojil zlato kolajno, svojo četrto v karieri, s katero se je izenačil z do zdaj najboljšim kronometristom na SP Švicarjem Fabianom Cancellaro. Edini Slovenec na današnji 40-kilometrski uri resnice Primož Roglič je bil 24.
Martin je v Dohi osvojil že drugo zlato medaljo. V nedeljo je bil s svojo ekipo Etixx-Quick Step prvi na ekipnem kronometru.
“Neverjetno. Ne morem verjeti. Vsi vedo, da za mano ni dobro leto. Tako je bilo do nedelje in naslova svetovnega prvaka med ekipami. Da sem postal svetovni prvak, je neverjetno. Vse, kar se je letos zgodilo, je pozabljeno,” je v cilju razlagal Martin, ki se po letošnji sezoni poslavlja od Etixxa in odhaja v Katjušo Simon Špilaka.
Roglič je bil eden glavnih slovenskih adutov na 82. SP v Dohi, saj je letos večkrat dokazal, da se brez težav lahko uvrsti v deseterico. Zmagal je kronometer na dirki po Italiji, kjer je bil še drugi, med deset je bil tudi na olimpijskih igrah v Riu in evropskem prvenstvu v Franciji. Tokrat tako visoko ni bil.
“Vesel sem, da je konec. Dal sem vse od sebe. Prehitro sem začel prvih 20, 25 minut in sem plačeval v zadnjem delu,” je uvodoma razložil 26-letni Zasavec, ki je priznal, da je bila povsem ravninska proga zanj nova izkušnja. “Dal sem vse od sebe, sem zadovoljen,” je dodal.
Roglič je še lani v dresu Adrie Mobila kazal dobre vožnje v vožnji navkreber, ko se je preselil v nizozemski LottoNl-Jumbo pa se je razvil v odličnega kolesarja na čas. S tem je presenetil marsikoga, zato je na vsaki dirki dobil veliko pozornosti, ko je bila na vrsti ura resnice. “Nimam se še za kronometrista. Pokazalo se je, da sem lahko zelo hiter. Še bom delal na tem. Ampak želim biti vsestranski kolesar,” pravi Roglič.
Edinega Slovenca na današnji preizkušnji je v odsotnosti članskega selektorja Gorazda Štanglja v spremljevalnem vozilu spremljal selektor mlajših članov Martin Hvastija, ki je o Rogličevem nastopu dejal: “Primož je startal na deseterico. Na koncu je popuščal. Vremenske razmere so pri njemu naredile nekaj škode. To ni izgovor. V zaključku je napravil nekaj tehničnih napak, ki niso bile take, da bi vplivale na rezultat. Sezona je bila zanj očitno predolga.”
“Primož je progo znal na pamet. Bila je identična tisti ekipni, ni bilo skrivalnic. Ko si pod maksimalnim naporom, je težko vse zadeve izpeljati idealno. Nekaj ovinkov se mu ni izšlo. Zadel je zaščitno ograjo na enem od izhodov iz krožišča. V nekaj ovinkih je komaj rešil celo kožo. Zadnje kolo mu je odneslo v prvem delu proge. Tako to je, ko si na maksimumu, takrat je težko kontrolirati zadeve. Enostavno je popuščal v zadnjih kilometrih,” je obrazložil Hvastija.
Foto: Šport TV