Zaključek sezone severnoameriške lige NBA, ki se bo nadaljevala 30. julija v Orlandu, bo potekal pred gledalci, ki se bodo pojavili na ekranih, razporejenih ob igrišču.
NBA bo v partnerstvu z Microsoftom uporabil posebno tehnologijo, ki jo v Evropi že uporabljajo nekateri nogometni klubi, med njimi angleški Manchester City, in okoli igrišča namestil posebne video zaslone, ki bodo predstavljali navijače.
Na vsaki tekmi se bo na pet metrov dolgih ekranih lahko pojavilo več kot 300 navijačev v petih nivojih. Ti se bodo na igro lahko odzvali v realnem času, tako da bodo košarkarji lahko videli in slišali njihove odzive.
“Ta izkušnja bo dala gledalcem občutek, da sedijo eden zraven drugega na tekmi v živo, ob tem pa jim ne bo treba zapustiti udobja svojega doma. Igralci bodo občutili energijo in podporo navijačev ob akcijah ter videli njihove odzive. Gledalci doma pa bodo občutili navijaško energijo in videli zapolnjene virtualne tribune,” je ob tem dejal Jared Spataro, vodja Microsoft 365.
Na turnirju, ki bo po zaključku rednega dela in končnici dal zmagovalca sezone 2020, bo sodelovalo dvaindvajset ekip.
Foto: Šport TV
Vir: STA