V četrtek je uprava Paris Saint-Germaina objavila sklenitev sodelovanja z novim generalnim pokroviteljem, ki bo od začetka prihodnje sezone na sprednji strani dresov zamenjal letalsko družbo Emirates.
Nekajtedensko ugibanje je končano. Težko pričakovana pogodba je podpisana in bo blagodejno vplivala na prihodke Parižanov, s tem pa jih posledično okrepila v boju z Uefinim finančnim »policistom«. Program zvestobe uveljavljene hotelirske verige Accor z imenom ALL se bo od julija bočil na dresih PSG. V izjavi za javnost nobena stran ni natančno obelodanila ne trajanja ne višine sklenjene pogodbe.
Po pričanju zanesljivih virov gre za dogovor, ki bo vodilni ekipi francoske prve lige na leto navrgel med 50 in 65 milijonov evrov, kar bo PSG umestilo med prvih pet evropskih klubov po višini pogodbe z glavnim sponzorjem. Uspešna poteza komercialnega oddelka uprave in nagrada za večletno prizadevanje pri iskanju najboljšega možnega partnerja, predvsem pa všečen odgovor na večno marketinško kaprico: kako najdražje prodati klubski dres? Za primerjavo: pogodba z Emirates, ki se izteče junija, je klubu na leto prinesla med 20 in 25 milijoni evrov.
Podvojitev dogovora z Emirates
Predsednik Nasser Al-Khelaifi je sprva sanjal o svetovnem rekordu in 80 milijonski letni premiji. Z nakupoma Neymarja in Mbappéja si je okrepil pogajalsko izhodišče, a je s sodelavci v pariški upravi po uvodnih poskusih licitiranja hitro spoznal, da bo vrtoglav znesek odvrnil slehernega ponudnika. Dogovorjena premija tako ni rekordna, a predstavlja dvojno vrednost kmalu končanega sodelovanja z Emirates. PSG ni pretirano oddaljen od referenčnih 66 milijonov, ki jih bo po sedemletnem dogovoru iz avgusta 2017 še drugo sezono zapored s strani avtomobilskega koncerna Chevrolet prejel Manchester United.
Za pariško upravo je morda ključen teden v neusmiljenem teku za dvigom marketinških prihodkov. V sredo je klub uradno potrdil še dogovor z največjim svetovnim ponudnikom zasebnih križarjenj, s podjetjem MSC Croisières, ki bo v blagajno sedemkratnega francoskega prvaka v naslednjih štirih letih nakazalo dobrih 8 milijonov evrov.
Dve muhi na en mah in v pravem trenutku. Naslednji teden se bo mednarodno športno razsodišče (TAS) v Lozani namreč dokončno odločilo o tem, ali bodo odgovorni možje evropskega nogometnega hegemona zagnali še bolj podrobno preiskavo finančnih transakcij PSG za obdobje med leti 2014 in 2017. Klub je soočen z zahtevnim izzivom. Od tektonskih nakupov Neymarja in Mbappéja, ki sta zamajala ustaljene standarde na nogometni tržnici, si uprava prizadeva za amortizacijo plačne mase in premikov v igralskem kadru. Že jesenska potrditev sodelovanja z Nikeovo blagovno znamko Jordan je pomenila korak v to smer. Sredina tega tedna je Parižanom namenila dva nova tehtna razloga za nasmeh.
Jim ga bo tudi popoldanski dvoboj s povratnikom med elito in klubom, ki jim je septembra v enem od najstarejših francoskih mest izdatno otežil pot do naposled prigarane zmage?
PSG – Nîmes ob 16.55 v živo na Šport TV 1.
Foto: Šport TV