EuroVolley, na katerem je Slovenija osvojila končno drugo mesto, so prvič doslej skupaj gostile štiri države, premierno je na njem nastopilo 24 držav, ljubitelji odbojke pa so si v devetih mestih – Montpellierju, Nantesu, Parizu, Bruslju, Antwerpnu, Ljubljani, Rotterdamu, Apeldoornu in Amsterdamu – lahko ogledali 76 tekem.
V dvoranah se je skupaj zbralo rekordnih 250.077 gledalcev, v Parizu si je veliki finale med Srbijo in Slovenijo ogledalo 12.654 ljubiteljev odbojke, pa čeprav se Francija v finale ni uvrstila.
Druga najbolj obiskana tekma prvenstva je bil polfinalni dvoboj med Slovenijo in Poljsko v Areni Stožice, kjer se je zbralo 11.425 gledalcev, četrtfinalni obračun med Slovenijo in Rusijo pa je v Ljubljani videlo 11.225 gledalcev, številke Ceva povezama Odbojkarska zveza Slovenije.
Preko televizijskih sprejemnikov si je tekme ogledalo kar 460 milijonov ljubiteljev odbojke na 138 televizijskih programih. Na spletni platformi YouTube so zabeležili za 3,3 milijona minut ogledov.
Na družbenih omrežjih je bilo v času evropskega prvenstva zaslediti 317 milijonov prikazov, objave pa so skupaj dosegle neverjetnih pet milijard uporabnikov družbenih omrežij.