Tako kot minula leta, so se predsedniki klubov v ligi NHL tudi tokrat odločili, da na dresih svojih ekip še naprej ne bodo nosili napisov oglaševalcev. Gre za posel vreden okoli 120 milijonov ameriških dolarjev.
Prakso, ki jo poznamo predvsem iz evropskih tekmovanj, so v ZDA prvič želeli preizkusiti v baseballu. Predlog je bil, da bi ekipe logotipe oglaševalcev nosile na rokavih, a je komisar lige, Bud Selig, vse skupaj preprečil. Leta 2012 so se pojavili lažni dresi Boston Celtics in Chicago Bulls. Mesto logotipa ekipe je zamenjal logotip oglaševalca, vodstvo lige NBA pa je takoj sporočilo, da se v ligi NBA kaj takšnega ne bo zgodilo.
Dva izmišljena dresa iz lige NBA
Nekatera manjša tekmvoanja, kot je denimo hokejska liga AHL, že uporabljajo našite logotipe sponzorjev, in kot pravijo strokovnjaki, so naslednje prav največje športne lige v ZDA. “Stvari se spreminjajo in gredo s časom. Tej potezi se ne bodo mogli izogniti,” je povedal eden od oglaševalcev preko luže.
Foto: www.uni-watch.com