Prva liga Telemach vstopa v novo sezono z močno kampanjo »Za navijače«, ki v ospredje postavlja srce slovenskega nogometa – navijače. Z resničnimi zgodbami tistih, ki nogomet ne le spremljajo, ampak ga živijo, želi kampanja okrepiti pripadnost klubom in spodbuditi nakup sezonskih vstopnic prek enotne digitalne točke.
Nogomet ni le igra – je način življenja. In prav to v ospredje postavlja nova kampanja Prve lige Telemach z naslovom »Za navijače«, ki slavi srce vsake tribune: ljudi.
Nogometna zveza Slovenije je ob začetku nove sezone lansirala vseslovensko kampanjo, ki z resničnimi zgodbami slovenskih navijačev poudarja pomen zvestobe, skupnosti in pripadnosti. Kampanja gradi most med klubi in navijači ter poziva: “Nogomet ustvarjate vi.”
Kampanja »Za navijače« izpostavlja deset pristnih zgodb – od dvojčkov iz Prekmurja, ki Muro spremljata že desetletja, do mlade družine s Kopra in para iz tujine, ki navija za Bravo. Gre za portrete ljudi, ki nogomet ne le spremljajo, temveč ga živijo.
Te zgodbe dokazujejo, da nogomet ni le 90 minut igre, ampak preplet ritualov, spominov in vezi. In vse to se začne – na tribunah.
Sezonska vstopnica kot izraz pripadnosti
V ospredju kampanje je tudi nova digitalna platforma www.prvaliga.si/za-navijace, kjer si navijači lahko enostavno zagotovijo sezonske vstopnice vseh desetih prvoligašev. Vstopnica ni zgolj praktična izbira – je simbol zvestobe in pomemben gradnik nogometne skupnosti.
Zakaj sezonska karta?
- Najugodnejša izbira v primerjavi s posameznimi tekmami
- Tvoj stalni sedež – vedno isti kotiček tribune
- Brez čakanja in zapletov pri vhodu
- Ekskluzivne ugodnosti: popusti, dogodki, darila
Slovenski nogomet raste – navijači pa so temelj
Z uspehi v evropskih tekmovanjih in napetimi domačimi sezonami je Prva liga Telemach zadnja leta močno dvignila kakovost in zanimanje. Klubi vlagajo v igralce, akademije in infrastrukturo. A kot poudarjajo pri NZS: brez navijačev ni pravega nogometa.
“Prava igra se začne s tistimi, ki zanjo živijo. Zato je ta kampanja – za vas. Za navijače,” sporočajo snovalci kampanje, ki bo v naslednjih tednih zaživela tudi skozi videoportrete, družbena omrežja, medije in stadione po vsej Sloveniji.
Nova sezona Prve lige Telemach se začne 19. julija.
Foto: Sportida.com