Nemška nogometna liga (DFL) si prizadeva za novo pogodbo glede prenosov bundeslige v ZDA, ki bi lahko omogočila več prihodkov iz drugih prihodnjih mednarodnih pogodb in s tem dohitela angleško premier ligo. Pogodba za ZDA z medijsko skupino ESPN je vredna približno 40 milijonov dolarjev (33,84 milijona evrov) na sezono, poteče pa sredi leta 2026.
Liga zdaj s pomočjo agencije Relevent Sports Group v naslednjih mesecih išče novo pogodbo za celotno ameriško celino, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Trenutno dobi 217 milijonov funtov (244,34 milijona evrov) na sezono iz tujine, kar je približno 10-krat manj kot angleška premier liga in trikrat manj kot španska la liga.
Pogodba z ESPN je največja v DFL za posamezno državo, vendar njen menedžer Peer Naubert vidi “veliko potenciala v regiji” za prihodnost. Eden od razlogov je, da so na trg športnih pravic vstopili novi igralci, kot so Apple, Netflix in Disney.

Apple je pridobil globalne pravice za predvajanje severnoameriške nogometne lige MLS. Vodilni na trgu Netflix je na božični dan predvajal dve tekmi NFL, prav tako po vsem svetu. Disney+ si je zagotovil pravice za predvajanje ženske Lige prvakov za pet sezon po vsej Evropi.
Večina mednarodnih pogodb o oddajanju bo obnovljena leta 2029, kar je del strategije DFL. “Standardizacija pogojev daje DFL še eno strateško možnost za ukrepanje, potem ko so trgi zaradi pandemije covida-19 postali bolj razdrobljeni,” je direktor DFL Steffen Merkel povedal za dpa.
“Na primer, poleg podeljevanja medijskih pravic v posameznih državah bi bilo v prihodnosti mogoče sklepati sporazume v več državah ali celo globalno, če bi bila to obetavna možnost,” je dodal Merkel.
Vir: STA
Foto: DERBYSTAR