Poletno obdobje, ko se še ne začenja nogometna sezona, je čas, ko navijači podaljšujejo svoje letne karte na stadionu ekipe, za katero navijajo. V petih največjih evropskih prvenstvih se lahko Borussia Dortmund pohvali, da ima najbolj zveste privržence.
Tribune rumeno-črnega stadiona so praktično vedno polne. V primerjavi z lansko sezono je bilo podaljšanih 99,88 odstotka letnih kart (skupno 54.934). V prihodnji se tako obeta, da bo Borussia po obisku na domačih tekmah znova pred vsemi (79.712), na drugem mestu je Barcelona, sledi ji Manchester United.
V Nemčiji sicer ni redkost, da navijači zapolnijo stadion. Letos je bilo 16 od 18 stadionov več kot 90 odstotno zasedenih.
Italija je v primerjavi s temi številkami precej v ozadju. V povprečju si največ ljudi ogleda tekmo Interja 47.000, ki je na tej lestvici šele na 23. mestu, sledijo Milan, Napoli in Juventus. Pri črno-belih so objavili, da so letos prodali že vse letne karte, skupno nekaj več kot 29.000.
Foto: Šport TV