single
[2]
24605

Najboljša internetna povezava na Wembleyju

Avtor: Rok Grilec
22. 5. 2015, 10.15

Velika podjetja zdaj porabljajo skoraj 500 milijonov evrov na leto, da se njihova imena pojavljajo na stadionih po Evropi in ZDA, piše v poročilu podjetja, ki se ukvarja s športnimi podatki, Repucom.

Telekomunikacijske družbe prispevajo približno 58 milijonov evrov od skupno 500 milijonov v stadionska sponzoriranja. Navijači se pritožujejo, da na stadionih ni dovolj brezžičnih povezav, družbe pa si to želijo izboljšati.

“Vedno več telekomunikacijskih družb sklepa partnerstva s stadioni, na katerih se želijo predstavljati. Stadioni in dvorane po svetu vedno bolj nadgrajujejo visoko tehnološko spletno infrastrukturo,” je dejal predsednik globalne strategije pri Repucomu Glenn Lovett.

Angleški velikan Manchester United se je zavezal, da nikoli ne bo prodal pravic za preimenovanje stadiona Old Trafford, čeprav strokovnjaki ocenjujejo, da bi s tem lahko dobil 45 milijonov evrov na leto.

Od sezone 2012/13 se je vsota denarja, ki so jo vložile telekomunikacijske družbe na prizorišča v ZDA, povečala za več kot 68 odstotkov (18 milijonov evrov), evropski nogomet pa je v tem pogledu znesek v istem obdobju povečal za 266 odstotkov (14,5 milijona evrov).

Povsem drugače je z londonskim Wembleyjem, ki je zdaj povezan z družbo mobilne telefonije EE. Ta naj bi postal najbolje “povezan” stadion na svetu po zaslugi hitre internetne povezave, brezžične povezave in posebne aplikacije Wembleyja za mobilne telefone.

 

Foto: Šport TV

Zadnje video vsebine

1

Poplatnik: “Če se bomo držali navodil, me za razultat ne skrbi” (VIDEO)...Več

2

Galebi za las preleteli volkove (VIDEO)...Več

3

Žogo pospravil v malo mrežico in svoji ekipi priigral zmago (VIDEO)...Več

Najbolj brano ta mesec

1

Bundesliga 2025/26: Za začetek spopad Bayerna in Leipziga...Več

2

Žan Karničnik: Najlepše je igrati tekme (VIDEO)...Več

3

VIDEO: Trener Simao tarča besnih Dragonsov, fizični obračun ni bil daleč!...Več