single
[3]
23069

Najdražja napaka v zgodovini Adidasa

Avtor: Rok Grilec
24. 3. 2015, 13.44

V 80.letih, natančneje leta 1984, je bila storjena verjetno največja napaka v zgodovini športnega oglaševanja.

Zgodovinsko gledano, je bila to napaka, ki je spremenila potek športnega oglaševanja. Istega leta je Jordan podpisal pogodbo z znamko Nike, ki traja še danes. Po Forbesovi lestvici leta 2015 je “His Airness” prvi športnik v zgodovini, ki je postal milijarder! To je dosegel predvsem s pomočjo sponzorja, ki je zanj ustvaril posebno linijo oblačil in obutve.

 

Foto: Šport TV

Zadnje video vsebine

1

Matić in Vučkić napovedujeta: Boj ranjenih levov, Slovenija mora najti namen v tekmi s Švedsko in ga predstaviti javnosti (VIDEO)...Več

2

Zmaji na domačem ledu strli južnotirolske lisice (VIDEO)...Več

3

Nizozemska tudi z igralcem manj pretrd oreh za mlade slovenske nogometaše (VIDEO)...Več

Najbolj brano ta mesec

1

Razpad identitete: kolumna o slovenski nogometni bedi, sobotnem ponižanju in klicu po prebujenju...Več

2

Pri Hondi se pripravljajo na obdobje po Timu Gajserju – prihaja večkratni svetovni prvak...Več

3

Riera odgovarja na namigovanja o njegovem odhodu: ”Če se klubi zanimajo za nas, pomeni, da delamo dobro” (VIDEO)...Več